12/30/2011

winactie!

Ondertussen heb ik al bijna 170 volgers en daar ben ik heel blij mee! Daarom wil ik jullie bedanken, door middel van een winactie. Deze keer mag ik iets verloten van sieradenkistje.nl.



Sieradenkistje.nl is een hele leuke webshop met onder andere ringen, kettingen en oorbellen. De meeste sieraden zien er een beetje vintage uit, wat ik heel leuk vind! Sieraden kistje verkoopt handgemaakte sieraden maar ook ingekochte sieraden. Kortom: een leuke webshops met items die je echt wilt hebben. Hierboven zie je een aantal items uit de webshop.

Wat kun je winnen?
Je kunt de ketting 'My Dearest Deer' winnen.  De ketting is ongeveer 70 centimeter lang en aan het uiteinde hangt een lief hertenkopje. 

























Wat moet je doen om te winnen? (2 entries)
- Volg mijn blog met GFC. 
- Laat een reactie achter dat je meedoet met je naam en emailadres.

Hoe kun je extra kans maken?
- Like sieradenkistje.nl op facebook (+1 entry)
- Schrijf je in voor de nieuwsbrief van sieradenkistje (+1 entry)
- Volg mij op twitter (+1 entry)
In totaal kun je dus 5 keer kansmaken om te winnen!

De winactie loopt tot en met 14 januari 2012

Ik hoop dat jullie meedoen & ik bedank Caro voor de samenwerking!

35 opmerkingen:

  1. Echt een leuke ketting!

    ik volg je met GFC
    ik like ze op facebook
    ik heb me ingeschreven voor de nieuwesbrief
    ik volg je op twitter

    xvicc@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! :D
    en wat een suuuper leuke ketting!

    - Ik volg je met GFC
    - Ik like het sieradenkistje op facebook (al een tijdje)
    - Ik volg je op twitter (@xFrancieeen)
    en ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief.

    mijn email; francien-breathe@hotmail.com
    xoxo francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Janientje! Ik hoop dat je een fijne kerst hebt gehad! En van harte gefeliciteerd met zoveel volgers, je doet het super!

    ♥ Ik volg je al heel erg lang met Google
    ♥ Ik likete (?) Sieradenkistje al op Facebook
    ♥ Ik volgde je al op Twitter
    ♥ Ik was al ingeschreven voor de nieuwsbrief
    ♥ Mijn email is annemieke-x@hotmail.com

    Heel veel liefs, en alvast een gelukkig, gezond en vrolijk nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke actie, ik ben helemaal verslaafd aan sieradenkistje :)
    Ik doe mee en ik volg je via gfc. De nieuwsbrief en fb had ik al lang van sieradenkistje, en ik volg je uiteraard op twitter! (@Annelise_D_)
    Liefs, Annelies
    anneliesjuh_dekker@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe mee!
    Ik volg je via GFC (al een tijdje)
    Ik heb het geliked op FB
    Ik volg je via twitter (ik ben @TVDCassandra)
    Ik ben ook ingeschreven voor de nieuwsbrief :)
    Mijn email : Cassandra.Demeester@gmail.com
    Ik wens je een happy nieuw jaar toe!
    xoxo Cassandra
    ps. dit is mijn blog : thisrecklessgirl.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat!
    Hele leuke winactie
    ik doe heel graag mee!
    ik heb alles gedaan :)

    Gelukkig nieuwjaar!

    Liefs xxx justlikealovelyfairytale


    justlikealovelyfairytale@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf! Ik doe mee!
    - Ik volg je met GFC
    - Ik heb de facebook pagina geliked
    - Ik volg je op twitter!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh mijn email is denisekoopmans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke ketting!

    - Ik volg je met GFC en Bloglovin'
    - Ik heb sieradenkistje geliked op facebook en ik heb me ingeschreven voor hun nieuwsbrief.
    - Ik volg je op twitter.

    Liefs,
    Ellen
    ellenvanlent@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik volg je!
    Mijn mailadres is
    _Glamorous_@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat superleuk dat je dat mag doen, en wat een schattige ketting zeg!

    Ik doe het allemaal haha!
    sfnagels@live.nl

    Liefs, Senne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke actie!!
    ik doe overal aan mee.
    Ik weet alleen niet wat je twitter is... wil je die ff laten weten...

    groetjes juliawaterreus@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe ook mee(:
    wat een leuke winactie!

    ~Ik volg je op GFC
    ~Ik volg je op twitter (@emxmaa)
    ~Ik heb me ingeschreven op de nieuwsbrief van sieradenkistje.nl
    ~Mijn email is: emma_koole@hotmail.com

    jammer genoeg heb ik geen Facebook :(
    veel succes iedereen ♥
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. - ik Volg je blog met GFC.
    - mijn email adres is: dient.aat@live.nl


    - ik Like sieradenkistje.nl op facebook
    - Ik kan alleen de nieuwsbrief niet vinden.
    - ik volg je op twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe mee, ik volg je op GFC
    mijn email is; jolijngroniger@gmail.com

    - ik like sieradenkistje.nl opfacebook
    - ik kan de nieuwsbrief niet vinden?
    - ik ga je volgen op twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke ketting!

    - Ik volg je op GFC
    - Ik like Sieradenkistje op FB

    Mijn mail is; maisonfashion@hotmail.com

    Liefs
    Febe

    BeantwoordenVerwijderen
  18. superleuke winactie,ik doe met alles mee xx en gefeliciteerd met je 170 followers
    mijn emailadres is : lotte-sylvie@live.nl
    twitter: (@JESUISLOTTE)
    en een gelukkig 2012 xxx

    lots of love ,
    lotte - mylifeaslotte.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw die is leuk zeg ! :)
    Ik volg je via gfc.
    Ik like sieradenkisje op facebook.
    Ik heb de nieuwsbrief.
    Ik volg je op twitter !

    E-mail; Agirlwithbeauty@hotmail.nl

    Echt een super leuke winactie !
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super leuke ketting, en ook een hele leuke webshop. Ik doe zeker mee.

    - Ik volg je al een tijdje via GFC
    - Veere Lendering, en mijn e-mail is veere_lendering@live.nl
    - Ik heb sieradenkistje geliked op Facebook
    - Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief
    - Ik volg je via twitter (@xveere)

    Hele leuke winactie! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. ik volg je en ik wil graag mee doen ":) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. I'm in!

    - Ik volg je met GFC
    - Ik heb de facebook pagina ooit al een keer geliked :p
    - Ik volg je op twitter
    - the-jewelry-girl@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe erg graag mee :D:D.

    - Volg je met GFC
    - De facebook pagina is geliked
    - Ik volg je op twitter! @Lovely_MSW
    - Ik sta voor de nieuwsbrief ingeschreven.

    Echt een hele leuke winactie en nog een gelukkig nieuwjaar!!

    Liefs, Mariette
    PS. Mijn e-mailadres is: fashionbymariette@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wauww. wat een super leuke winactie! Ik doe mee!

    - Ik volg je met GFC
    - Ik heb de facebook pagina geliked.
    - Ik volg je op twitter. @maureenveneman
    - Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief.

    Nog een gelukkig nieuwjaar!

    Liefs Maureen.
    Email: maureenveneman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een geweldig schattige ketting!
    Ik doe mee..

    Volg je met GFC
    Volg je op Twitter met Juicey__tk
    Email: xtess@live.nl
    Naam: Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik heb geen facebook (kanniksaandoen)
    ik heb geen twitter (kanniksaandoen)
    nieuwsbrief heb ik al
    ik volg je blog

    ik doe mee met de winactie!
    sifravanderklauw@hotmail.com

    ik heb maar 1 ketting gekocht (waar ik heel zuinig op ben) maar ik weet zeker dat ik meer en meer ga kopen van sieradenkistje!! alles wat je op sieradenkistje hebt zijn super!! hier heb je teminste de leukste kettingen, oorbellen, armbanden, ringen, haarpullen en sleutelhangers!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hee,

    Weer een leuke actie!
    Ik doe zeker mee!
    charlotte@mhjhoek.com

    voor de rest ben ik aangemeld voor de nieuwsbrief, volg ik je blog en volg ik je op twitter!

    Xxx Charlotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. woow die ketting is zo mooi ♥_♥
    dit heb ik allemaal gedaan;

    i like sieradenkistje.nl op facebook !
    ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief van sieradenkistje !
    ik volg mij op twitter !

    mijn naam is Marijn Nijkamp.
    en mijn email adres is; marijn.nijkamp@kpnmail.nl

    xxxx Marijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super vet zeg! Echt een hele vette ketting ook!!♥♥
    Ik ben nog niet zo lang bekend met sieradenkistje.nl maar ben nu al fan :P

    Dit heb ik allemaal gedaan:
    Volg je op GFC
    Like sieradenkistje op Facebook
    Aangemeld voor de nieuwsbrief
    En een reactie achtergelaten met naam: Djoeah Schiebel en email: djoe_ah@hotmail.com ;)

    Ik wilde je ook volgen op Twitter maar die link deed het niet :( En ik kan je niet vinden :/

    Succes met deze winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ben zo benieuwd naar de uitslag, vind deze ketting zoooo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hele leuk ketting, ik doe mee!
    - Ik heb alles gedaan!
    - weeksinpictures@hotmail.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. superactie!
    Naam: Hanna
    email: vdheuvel.hanna@gmail.com

    ik volg je met gfc
    ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief van sieradenkistje.nl

    ik heb geen twitter of facebook, dus dit was alles wat ik kan doen!
    fingers crossed dan maar,
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super mooie ketting!
    Ik doe mee!

    - Ik volg je met GFC
    - Ik heb sieradenkistje geliked op facebook
    - Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief van sieradenkistje
    - Mijn mailadres is me.oosterhuis@gmail.com

    Liefs,
    Rieke

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for your comment! Please note that I do not like spam comments, those will be deleted!